HEJ!

Jag är socialtmissanpassad!! 

Om jag är ute å går med hunden och det kommer någon som jag har sätt förr, men aldrig hälsat på,så tänker jag ibland - herregud skall jag hälsa denna gången eller låssas dom det regnar, kanske skall jag ta upp telefonen å skriva ett sms?? 

När jag har "skrivit" färdigt så vips e människan borta. Då pustar jag ut och livet är genast lättare.

Men ibland så inträffar det jobbiga!!!
Jag råkar hälsa!!! Fan fan faaan!! 
Genast så känner jag att
- jaha nu måste jag ju alltid hälsa på denna kraken! Så länge människan lever så måste jag säga - HEJ!!  

Idag så kom det en äldre herre cyklandes förbi, som jag då råkar hälsa på. Då tänker jag, min snälla människa
- faaan varför hälsade jag?? Nu måste jag ju hälsa på honom till dödagar!!!

Tänk att det är såååå jobbigt med ett enkelt Hej!! Orkar inte vara trevlig!!!

Tur jag fick sitta ensam med fredagsfikat socialtmissanpassad som jag är!!