Stan

Häromdagen va jag på stan, hade lite ärenden å göra. Bla ta bort mina lösnaglar, nä det va inget för mig! Den största och avgörande saken som gjorde att jag tog bort dom, det va att jag inte kunde skriva så bra på mobilen. Å det irriterade mig nåt väldans!! Så bort med dom. Undrar fortfarande va det va för nåt cancerframkallande medel som jag stoppade mina små raringar i??

Jag va även på body shop å reklamerade min rengöringpump flaska, det gick så smidigt så. Eftersom den gick sönder i Turkiet så hade jag spelat in en liten video, att jag inte kunde pumpa med den. Men hon tackade skrattande nej till mitt erbjudande om en titt på filmen.

Sedan blev det en lunch med Julia+Robin (Julia är min privata juvelhovleverantör) jag passade på att säga förlåt för att jag kraschade deras planer på en valp (Frasse va ju en helvetes valp, å dom frågade liksom vid fel tidpunkt om hur det va å ha en hund, jag nästan bad på mina bara knän att dom skulle låta bli å köpa valp😂)
Fast nu e han gosig💞
Mums med fisk!

När jag går i stan så dräller det ju av tiggare, den ene mer halt än den andre. Men mot mig kommer en kvinna vars både armar å ben liksom haltar åt olika håll, samtidigt som hon försöker å parera sig fram med ett par kryckor. Oj oj vad jobbigt det ser ut å gå så där, tänker jag när jag närmar mig henne. Men nu kommer det hemska om mina tankar, när jag går förbi henne så tittar jag på hennes icke kompass styrda ben, å det som får mig att reagera mest, ja jo det är hennes extremt håriga ben. Jag nästan ryggar tillbaka å tänker väldigt högt, å herregud vilka håriga ben, kunde hon inte raka dom innan hon går ut??

Ja tyvärr det är sån jag är!