Lik

Det skulle ju vara såå spännande att hitta ett lik!! Inte något dagsfärskt så jag måste göra mun mot mun metoden, eftersom jag inte kan veta om det finns nåt liv kvar.

Inte heller någon uppsvälld variant utan något mer behändigt... som några knoter och lite annat smått och gått.

Jag är både hundägare och svampplockare! men inte fasen har det bringat tur. Jag kanske går på helt fel ställen, måste kanske djupare in i skogarna. Det är kanske där likställena finns.

Men då kommer ju ett annat dilemma!! Jag är livrädd för älgar!! När jag försöker att bita ihop, och gå djupt in i skogen (eftersom skogsmänniskor är så trevliga) så spanar jag bara älgar och inte svamp eller lik.

Huuuum jag kanske kan fiska upp ett litet lik, sittandes i den guppande båten. Men alltså jag gillar ju inte å fiska heller, eftersom jag tycker synd om masken. Och när väl fisken kommer, ja då skall jag ju slå ihjäl den!! URK!

En gång så skulle jag vara snäll och ta ut kroken så den kunde simma vidare. Ja då råkade hela fiskens innanmäte åka med på kroken! Suck!

Jag får väll se när jag har turen att hitta mina benbitar. Men då är det säkert några som har haft grill fest. Jag med min vanliga otur.


Några bra dumpningställen för ett lik!