Dejt

Har varit på en hockeydejt i kväll. Först åt vi en bit mat på ett riktigt vuxet ställe. Bordet jämnte satt det en man som antagligen hade bekräftelsebehov eftersom han högt å tydligt berättade om alla dyra saker han gjort.


När vi gick till hockeyn så kändes det väldigt skönt att gå på dejt med sin man, för som jag sa till Martin att annars kanske jag hade funderat på om jag nu va tvungen å släpa hem honom å ligga med honom, eftersom han bjöd på maten. Sånt måste ju vara jättejobbigt, å ännu värre om man skulle råka ha mensen. 

Informerade iallafall Martin om vilken tur han har som har en fru som mig, för där gick jag å frös om mina små händer. Tror ni att gentlemannen erbjöd mig sina handskar?? Icke sa nicke!! Så där kan man ju inte uppföra sig på en dejt!! 
Men väl inne på arenan så gick han faktiskt å köpte kaffe till mig, så då får vi väll dra ett sträck över handskinsidenten 

Kram🌸